Koko viikon mä olen odottanut perjantaita. Ja sitten käy niin, ettei mun mies ole saanut nukkua päivällä. Se on ehto sille, että se on illalla oma ittensä. Lääkäri oli soittanut sille juuri kun se oli nukahtamassa. Tarkoittaa, että nukkumisesta ei tule mitään ja ilta on pilalla. Ei pelkästään häneltä vaan myös minulta. Sillä se on kivulias ja torkkuu huppu päässään. Eikä kivaa ole kummallakaan.

 Mitä pahaa mä olen tehnyt, että mies jonka kanssa mä haluaisin olla, on borreliootikko. Eikä ne tyypit jotka päättää sairauseläkkeistä usko sitä. Lääkäri kertoi, että otetaan borretesti ja kolesteroli. Kolesteroli on ok, sen tiedän ja borre taas tulee näyttämään negatiivista. Sille on tehty saksalainen borretesti ja se oli positiivinen. Suomessa se on negatiivinen, sillä ne testaa suomalaisen kannan mukaan. Paskiaiset. Ne ei tajua. Ja kuitenkin mun mies on työkyvytön.

 En tiedä kuinka kauan jaksan. Mun pitäis olla perheen elättäjä. Mä opettelen uutta ammattia. Mutta mä oon vanha ämmä. Emmä saa töitä. Ne haluaa nuoria joilla on huikee kokemus. Emmä jaksa. Tää menee perseelleen.